iklan

Sunday, November 20, 2011

the real manufacturing error

lama tak bersiaran, almaklumla, sibuk nak mendirikan masjid.

sebelum-sebelum ni, asyik cerita pasal error coin, hari ni aku nak cerita yang lain dari yang lain, kisah error jugak, tapi bukan coin.... yang nyata, memang the real error ni...

sila lihat gambar....

"nampak macam biasa, mana ada unik" kata seorang kawan


"eh, ada kelainan yang aku baru perasan" muka dah naik kerut

"la hai...baju dia terbalik la...."




terus aku pesan kat dia.... "jangan cuba rembat buat ngangkung".... berderai gelak dia.....

haa....kan aku dah cakap.... betul2 punya error ni, kalau coin kita mungkin terlepas pandang, satu lagi saiz dia kecik.... itu pun jadi buruan...sekarang, apekata anda pasal balang jack n jill ni.... terbalik tapi masih boleh terlepas ke pasaran..... jadi, aku simpanlah balang unik ni.... aku tau tak ramai yang jumpa balang "pelik" ni kan....

tapi, dah kosong lah....isi dia, aku ngan mem dah bedal.... hahahah

3 comments:

h'zulproperty said...

HAPE PUNYER LAHABAU LA ITU KILANG... HAHAHA=D

nitestalker said...

mata QC terbalik la time checking tu..... ehehehhehe

fairus said...

LAIN DARI YANG LAIN NI..