iklan

Friday, August 15, 2014

Timbang klasik lagi

Teringat masa kecik-kecik dulu... lebih tepatnya masa aku tingkatan satu... masa tu aku sekolah sesi petang.. jadi sebelah pagi aku gi tolong mak aku motong aka menoreh getah...
Nak kata skilled sangat pun tak... kira boleh la... bukan ape.. aku ni menoreh asal boleh je... tangan mcm tak bedung sangat... heheh... kadangkala tercedera pokok dibuatnya.

Apepun... aku bukan nak cerita pasal menoreh ni. Aku nak cerita pasal penimbang klasik ni.. teringat bila masa untuk menjual getah. Peraih yang kitorang berurusan biasanya alan gunakan penimbang seperti ini. Memang nostalgia penimbang ni... bukan nak buat urus niaga tapi sekadar digantung buat perhiasan... puh... memang terbaik...

Cantik, klasik dan dengan platina usia menambahkan lagi keunikan dan auranya...

Harganya? RM 180 ke RM200... Agak keras... susah nak cari skarang ni..

1 comment:

fizafantagiro said...

perghh klasik! , nway, done follow sini and dah masuk dalam bloglist :p