iklan

Wednesday, July 9, 2014

seterika stim menggunakan arang, biar betul!

seterika stim arang? biar betul...!

itulah perkataan yang terpacul dari mulut seorang rakan. seakan tidak percaya, teknologi seterika stim telah bermula sejak teknologi seterika arang lagi.

dipercayai seterika ini dibawa masuk dari luar negara. ya, saya sendiri pun kagum dengan kreativiti dan inovasi seterika arang ni. pastinya, memiliki seterika arang baik yang biasa, seterika arang ayam (yang ada patung ayam di hujung hadapan seterika) pasti ramai yang akan mengkagumi seterika arang ni.

apatah lagi seterika arang stim yang unik lagi jarang ditemui.

*maaf, kualiti gambar kurang memuaskan

nampak tak tangki ar yang bulat dihadapan dan pamnya. inilah teknologi setereia stim arang yang sepanjang hidup saya, baru pertama kali saya temuinya. kondisi agak baik sesuai dengan usia.

pemilik asal seterika ni ingin melepaskan hak milik seterika kepada pemilik baru. jika anda berminat, bolehlah tinggalkan email diruang komen. saya akan berurusan dengan anda semua.

harga, boleh tahan mahal. sebab,amat jarang didapati.. hasil google juga tidak begitu memberangsangkan. jadi harga yang ditawarkan seakan lelongan.

RM888 
tidak termasuk pos atau ambil sendiri (COD dengan booking deposit)

nota: tuan punya cakap, kalau ada yang tawarkan harga lebih tinggi dari RM1000, terus jual... dia pesanlah... saya ikutkan saja.

eh.. ada satu lagi pesanan dia, JANGAN BUAT NGANGKUNG!

No comments: