selalu kita disogokkan dengan coca cola, logo coca cola, produk coca cola dan juga pengikut dan pemminat coca cola semakin ramai. tak dinafikan, produk berkualiti dan cenderamata menarik banyak menjadi faktor penarik untuk sesuatu produk dan coca cola memang cukup cekap dalam merangka promosi.
bagaimana pula dengan pepsi? satu pesaing yang cukup komited menyaingi kehadiran coca cola. dengan promosi yang tidak kurang hebatnya, dapat juga memberi peluang untuk pengguna membuat pilihan dan penilaian. sekurang-kurangnya selain memberi saingan, dapat juga memecah monopoli kan...
apapun, kat sini nak dikongsikan mengenai evolusi logo pepsi dari zaman dulu hinggi kini... sekurang-kurangnya dapatlah kita kenal sejarah sesuatu produk dan taklah mengenali sesuatu produk hanya melalui promosi...
1 comment:
hari tu iaryylr pergi thai... dekat satu kawasan tu di monopoli oleh pepsi,sampai gerai makan di kampung pun semua pepsi...
Post a Comment