iklan

Friday, March 25, 2011

gelas coke Mcdonals pulak, ramai ada rupanya!

gelas McDonals fifa world cup, aku pun ada dalam simpanan... memorabilia ni masih baru dan masih ramai yang dok teringat hebatnya masa tu... semestinya, kedai mamak punya jualan sepanjang demam bola memang kaw-kaw......

yang menariknya, aku takde pulak gelas coca cola yang ni....siap embose "2010 fifa world cup south africa"... tu yang menarik minat aku nak snap gambar....hihiih
adalah 2 biji aku jumpa.... memang menarik, sekurang-kurangnya boleh la aku usha lain kali kalau aku ank lengkapkan koleksi aku yang ada...masih dalam kotak yang belum buka lagi.... tu yang buat nilainya lebih.... harap tkdela yang merembat gelas ni...
Gambaran jelas gelas coca-cola... ada masa pinang, dan boleh la lengkapkan koleksi yang ada....asalkan masih dalam kotak... cantik gak buat display ni kan....

6 comments:

Noor Fatin said...

cantik gelas tu :P

Unknown said...

Collector x pnah jumpa ke? OmOt jumpa byk je, kt OmOt pun ada dua biji..

OmOt ingat ada kes pe dengan gelas ni mcm kes Croc tu..hehe

Unknown said...

hehe...ramai sgt collector yg collect... tu sebab byk...yang tak banyaknya.... tak ramai collector yg ada satu set lengkap.... baru ngam nak buat display....

noor fatin : memang cantik gelas ni...tahan lasak pun iya... lagi-lagi kalau dapat set lengkap tak buang kotak dia lagi....

mykhalis said...

kalau dapat full set memang kembang hidung wat display nie..

ulphalupha said...

boleh sy beli gelas anda ?

Unknown said...

maaf... belum nak jual