iklan

Tuesday, March 22, 2011

set pinggan mangkuk

set pinggan mangkuk ni aku jumpa dalam almari kat rumah membar aku ni....iskkkk kalau la mak bapak dia nampak...mau aku kena perambat.... hape...nak merompak koleksi pinggan mangkuk ke hape..... issskkk idak la makcik.....nak buat koleksi je....tak dapat barang....gambar pon jadilah.... hheheheh

cantik kan....set moden agaknya ni
close up...nampak design kelabu perak dia?

cukup cantik kalau buat perhiasan
pengeluar set ni...dari mana, tatau.... nak google malas....hahahah


bukan ape...aku geram tengok keputihan set pinggan mangkuk ni...ahaks.ahaksss.... tak kisahlah....yang penting pinggan mangkuk ni tak guna bahan macam yang digunakan oleh pengeluar "royal bone china" yang mana diorang guna "tulang babi" kalau tak silap masa bakar pinggan mangkuk tu....

p/s: aku ada 1 set pinggan "royal bone china" ni....simpan buat rujukan.... korang nak beli tak?....nak tak...?

No comments: