iklan

Friday, March 4, 2011

kembali ke pangkal jalan, tapi ada benda pelik terjadi lepas bercuti

Ambomak...bersemak samun blog aku weh.... punyalah bercuti... memang tak sempat nak tebas semak samun.... dan yang nyata.... bertambah tak hengat ke'pelik'an ni... jeng...jeng...JENG!!!!!.....

mesti korang tertanya-tanya...apekemenda la yang pelik sangat.... hahhaha bukan... bukan dapat koleksi pelik-pelik....

AKU PELIK BAJU NGAN SELUAR AKU BERTAMBAH KECIK!

dasyat...dasyattt...(pinjam trademark nazmi raja lawak)....tu yang pelik sangat tu..asal gi johor je....seluar jadi kecik....baju jadi kecik.... alahaiiii seminggu je tu...seluar dah sempit....iskkk iskkk....

tak kisahlah...asalkan aku dah sampai ke tempat asal.... cerita-ceriti lanjut... akan disambung selepas ini..... apa aku jumpa....apa aku lanyak.... baik untuk tatapan para collector dan juga tatapan para penggemar makanan....

tunggu............ kita minum sesambil breakfast dihujung minggu



ps: sapa-sapa kalo perasan entry dedua blog sama....memang sama pun....kopi-pes je ni....

No comments: