iklan

Thursday, March 17, 2011

gelas pepsi millenium

gelas pepsi millenium 2000....rasanya dikalangan kolektor dah ramai yang ada dalam simpanan....malah mungkin ada yang dah buat perhiasan untuk dipamer di rak atau almari.... memang menarik gelas ni kan.....

kembar gelas pepsi millenium 2000
masih di rumah sama.... dipamer di rak tv....mana mungkin aku nak lepaskan peluang mengambil gambar gelas unik.... iye lah, biarpun aku tak memilikinya....tapi sekurang-kurang aku dpatabadikan dalam blog....buat rujukan.... mana tau boleh jadi "penguat semangat"......

closed up...masih berkilat...


gandingan yang ideal

rasa bertuah dapat ambik gambar ni.... masa aku singgah kat satu kedai antik ni.... aku perasan beberapa biji gelas ni ada dijual.... harga dia...ermmm tak pasti berapa tapi memanglah berharga....kan...kan....

2 comments:

bob PEPSI said...

good job bro......teruskan mencintai pepsi..dgn sepenuh hati..hehehehe

nitestalker said...

isya Allah...akan dibahagi cinta seadanya