iklan

Saturday, March 5, 2011

set koleksi coke untuk dijual

fuh...baru gatal balik nak menaip... setelah meronda disekitar johor bahru dan kota tinggi, cuti-cuti malaysia la katakan.... jadi hasil pertama untuk tatapan korang....speciall offer  ni....

sape nak? sila letak harga anda....satu rak tu...punya la meleleh aku tengok....

aku jumpa masa aku melawat  kota tinggi....masa cuti-cuti seminggu tu...tengah dok melayan koleksi pakcik ni boleh pulak pakcik tu offer kat aku....

"anak berminat? kalau nak pakcik tolak kat anak ni, ambikla semua....dengan rak-rak tu pakcik tolak sekali.... senang cerita...."


ambomak.... pitam sekejap aku....ikutkan hati memang nak sambar.... tapi...seluk poket...adeh...adehhh.... tahun ni ada bajet besar nak "bina masjid"....ermmm takpelah... aku offer kat collector lain lah.... kalau korang berminat....meh la offer...pasal pakcik tu tak call aku lagi ni.... dia ckp kalau dah ada yang beli nanti dia call aku.... so... sape berminat...sila offer korang nye harga ya.....kira dia lelong la rak ni....

isk isk isk....meleleh...meleleh.....

5 comments:

zures said...

Memang cantik tapi sayang mummy bukan collector coke ni...mummy cuma collector englsh deco je...

nitestalker said...

no worries mummy... mekasih menjengah

another anonymous blogger said...

still available? please contact me at my blog www.ruxyn.com if u are interested to sell :) thanks!

Anonymous said...

gila la radio lama tu.berapa dia nak jual?...:-)

bob Matcha said...

sorry folks... last visit before hari raya.. the shop already close...