iklan

Wednesday, March 9, 2011

vespa lama


sambung balik apa yang aku dapat masa sesi percutian seminggu tu.... masa sampai kat rumah kawan aku tu, aku terpandang sebuah vespa, vespa kalau nak diikutkan dah dikira antik... tak tunggu lama aku pun terus snap beberapa keping gambar.










Vespa ni milik ayah kepada kawan aku ni.....dah jarang digunakan akibat sparepart yang agak susah dicari dikawasannya.... jenis dan model ape, aku tak pasti pasal tak sempat tanya kat ayah kawan aku tu.... ermhh takpelah....rasanya ada antara readers yang tau detail pasal vespa ni kan.... jadi jika ada maklumat boleh la kongsi sama kat ruangan komen

2 comments:

Den Cdo said...

Bro tanya kat kawan tu , kalau dia nak jual berapa harganya...?

nitestalker said...

alamak bro... belum untuk dijual la... heheh