iklan

Tuesday, February 1, 2011

beg kecil nescafe 3 in 1

salam semua... perkhhh berdebar2 nak publish ni... almaklumla, baru berjinak-jinak dengan menda-menda ni... harap2 yang dah lama, yang dah berpengalaman sudilah kiranya bagi tunjuk ajar ye...

oklah, hasil selongkaran pertama dalam bilik tak berapa kebal khazanah harta yang tak diketahui... cheh cam misteri pulak.... ada dalam kotak juma la menatang ni.... tak ingat pasal apa tapi ni nescafe 3-in1 pnya promo kut.... free gift dia agaknya.... masih belum dipakai dan condition masih tip top
haaa....ni le rupa dia bila dah dibuka plastik pembalut... comel tapi rasa sayang nak pakai la pulak....

jawabnya, simpan je lah buat sementara ni.....

2 comments:

Spallan said...

Salam Bro Misbah. Permulaan yang cemerlang, terus buka dengan barang Nescafe.Kasi korek bilik kebal tu, pasti ada macam-macam lagi...

nitestalker said...

insya allah...dah line up dalam draf.... tinggal nak publish je... sehari 1 post...ekekkke tungguuu....