iklan

Monday, February 7, 2011

beg utiliti nescafe

lepas tabung....beg ni aku slalu bawak gi keje.... isi dia....aku letak peralatan untuk minum kopi... camne la boleh terlupa yang nescafe ni ada peminat tersendiri....

beg nescafe yang selalu aku usung gi keje.... multifunction

aku pun tak tau asal usul beg ni.... mungkin hasil peninggalan kawan aku kut.... tak kisahlah mana asal usul dia... yang penting aku tetap nak share.... alang-alang dah ada kat tangan kan.... unik tak unik belakang cerita....

masih cantik dan mantap...baru guna beberapa bulan

comel je beg ni...senang nak bawak peket kopi, gula, sudu dan lain-lain termasuklah alat tulis.... kondisi masih baik dan baru tapi disebabkan penggunaan yang agak lasak maka adala tercarik sikit tang "tangkai" beg tu....

kaler merah....teringat pulak kat koleksi coke kengkawan.....

 kepada peminat barangan nescafe, ini halwa mata untuk korang.... nikmatilah....

2 comments:

iaryylr said...

syabas bro, cantik!

nitestalker said...

lepas ni boleh carik lagi barang2 nescafe....