iklan

Friday, February 11, 2011

jam tangan zinger time kfc

masih koleksi dari kfc, gambar ni aku ambik masa memula snap gambar koleksi-koleksi terawal.... cuma baru nak load dan publish.... maknanya dah sedia ada dalam draf... tinggal nak edit dan publish je...

berbungkus cantik lagi
tah camna masih ada jam ni kat dalam kotak tu... masih cantik berbalut...ye lah, bukan aku nak pakai pun.... tu pasal la masih berbalut cantik je... nak display pun aku tatau camna nak bagi dia cantik gitu...


jelas motif lembu kat kotak pembalut tu
dari terbiar bersepah-sepah kan...baik aku simpan kemas, mana tau lagi 5 ke 10 tahun lagi, cenderahati ni dah dilupakan dan aku masih ada lagi dalam simpanan... bukan senang nak dapat sesuatu yang terhad keluarannya... jadi sekrang-kurangnya akan ada rujukan dan kenangan....



ni lah dia jam tu....
cuma satu yang jadi tanda tanya kat sini, apa motif diletakkan motif lembu kat tali jam tu, setahu aku KFC lebih kepada motif ayam... adakah keluaran jam tangan ni sempena sambutan Tahun Baru Cina di tahun lembu? ermmm kepada yang ada maklumat boleh dikongsi bersama ye...

No comments: