iklan

Thursday, February 3, 2011

speaker USB comel KFC - KFC bucket design

Edisi istimewa dari kfc... permah ada kawan dari brunei offer speaker B$10 untukk 2 bijik tapi atas keadaan mendesak, dia tak jadi ambik pasal perjalanan ke malaysia terpaksa dibatalkan... jadi aku simpan lah 2 biji benda ni dalam kotak koleksi... 2 biji aku dah pakai. kualiti bunyi takla sehebat sistem teater, cuma design dia comel....


gambar yang aku ambik guna speaker yang aku pakai...


siap gambar pakcik kolonel

masih dalam bungkusan.... alang-alang dah nak dijadikan koleksi takyah bukak

2 comments:

nuriz said...

barang ni kan akan jadi nilai yg besar..bila dah berpuluh puluh tahun nanti..

nitestalker said...

@nuriz betul tu....nilai sentimental lah yang lebih buatkan barang-barang ni berharga....