iklan

Tuesday, February 8, 2011

mug istimewa KFC

lepas melilau sekejap ke barang lain, ni kembali ke barang KFC hasil selongkaran bilik tak berapa kebal. hehe...hehe... terjumpa lah mug ni...nak guna...iskkk sayang woo...kondisi tip top tak pernah guna lagi....

macam biasa, design tak lain tak bukan.... penggoreng ayam dia la kan....






Pandangan sebelah dalam, lekuk-lekuk...adehhh tak tau nak terangkan camna lagi... layan gambar je lah ye...

takkan lari dengan wajah pakcik ni
lengkap bertutup...
tak taulah kalau ada lagi design-design lain....taknak banyak...dapat set lengkap pun cukuplah... kalau ada pengumpul-pengumpul lain yang ada design lain.... boleh la kongsi-kongsi gambar....

3 comments:

Miecyber said...

Saya ada jam meja KFC satu...Huhuhuhuh
Tak pandai guna jam tu hahahahaa

Apa itu Skim Cepat Kaya ?

nitestalker said...

miecyber... kalau ada kelapangan boleh snap gambar jam tu....pastu share...nak tgk jugak jam meja tu...

mekasih sudi singgah

edilelly said...

terbaik bro.. saya x ada lak bendalah ni.. rasanya ni lagi lama.. Nitestalker: adakah jam ini http://edilelly.blogspot.com/2012/05/jam-kfc.html